Annonser i DNs nye D2

By HELLI - Admin 6 år ago
Home  /  Blogg  /  Annonser i DNs nye D2
Da Dagens Næringsliv lanserte sitt nye fredagsmagasin D2 i oktober, var Robert Tandberg godt representert med sine seks helsides annonser. I hele høst annonseres det med to helsider i hver utgave. Helli Grafisk står for design og tekst.

Målet er å skape en kombinasjon av layout og tekst som formidler Robert Tandbergs spesielle atmosfære.

” Robert Tandberg ønsker å gi deg et glimt av historiene bak formene, av menneskene bak ideene. Hos oss finner du det tidløst tradisjonelle og det moderne nyskapende.

God smak er tidløs. Kvalitet blir aldri umoderne.
Derfor føler vi oss sikre på at det du kjøper hos oss
vil gi langvarig glede for deg og de du er glad i.
Velkommen inn!”

Mediebyrået Mediacom mener D2 gir Mediacoms annonsører et produkt som stiller store krav til utforming av annonsen.

– D2 er unorsk og jålete, annerledes og eksklusivt. Der vil annonsørene få mulighet til å få kontakt med en målgruppe som kan være vanskelig å treffe effektivt andre steder, og fremfor alt treffer de målgruppen i et riktig miljø, sier Mediacom.

 

Category:
  Blogg
this post was shared 0 times
 000