Design som verktøy for digital markedsføring og kommunikasjon

By HELLI - Admin 1 år ago
Home  /  Blogg  /  Design som verktøy for digital markedsføring og kommunikasjon
Kommunikasjon handler om å være tydelig

Når en potensiell kunde møter din virksomhet på Facebook eller Twitter for så å se på nettsiden din — møter de da samme virksomhet?

Kundene dine vil alltid prøve å nå deg gjennom de kanalene kunden er mest komfortabel med. En godt designet kundeopplevelse er satt sammen av et tydelig budskap, et gjennomarbeidet visuelt utrykk, tilstedeværelse og at bedriften innfrir kundens forventninger. Det er mye å tenke på; man må ha et solid grunnlag, en strategi for markedsføring både analogt og digitalt og en visuell identitet. Løsningen for å lykkes er å tenke enkelt, vite hva man vil kommunisere og gjøre dette med så få ord som mulig. Det betyr ikke at man trenger være kjedelig!

For oss i Helli er design nøkkelen til en konsekvent merkevare. Ved at vi designer de elementene du trenger for å skape tilpasse deg nye trender slipper du at merkevaren din vannes ut. Med god hjelp av HELLI skal våre  kunder oppleves tydelig og med et samlet utrykk. Vi bruker og leverer design som et verktøy slik at din virksomhet skaper tilstrekkelig oppmerksomhet hos dine kunder, på alle flater, mest mulig effektivt.

 Untitled-4

For Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikks konferanse World Tunnel Congress 2017 ivaretar vi «tone of voice» og visuellt utrykk på alle flater. Våre verktøy lar kunden raskt nå ut til sine målgrupper med presis og konsekvent informasjon.

Category:
  Blogg
this post was shared 0 times
 000