Direkte markedsføring med personaliserte e-poster og trykksaker.

By HELLI - Admin 5 år ago
Home  /  Blogg  /  Direkte markedsføring med personaliserte e-poster og trykksaker.

Fra meg til deg – markedsføring spisset mot den enkelte person.

Digitaltrykk og integrasjon av variabel data gir mulighet for personalisering av hver enkel trykksak, med tilpasset budskap til riktig mottaker. Du kan for eksempel trykke 500 brosjyrer med individuelle tekster på hver brosjyre. Du kan også trykke de med forskjellige fargebilder.

Benytter du e-poster som en del av markedsføringen kan også e-postene personaliseres på samme måte men kun med variabel tekst.

Det er flere nivåer av personalisering:

Moderat og avansert personalisering
Moderat personalisering er bruk av variabel tekst og bilde, basert på informasjon om mottakerne. Er det ønskelig kan man også gå enda lengre og variere farger og mer avanserte kundeopplysninger. Men det er selvfølgelig avhengig av en god kundedatabase.

Versjonering
Dette er en annen form for personalisering som ikke retter seg dirkete mot et individ, men mot en gruppe. Med versjonering har du muligheten til å spisse markedføringen basert på informasjon om grupper som f.eks geografi, interesser eller medlemsstatus.

Adressering
Adressering er en enklere form for personalisering med tanke på å spisse budskapet, da man ikke anvender kundedata annet en standardopplysninger.

Ser du mulighetene?
Ta kontakt med oss på 23 06 78 40 eller post@helli.no

Category:
  Blogg
this post was shared 0 times
 000