Direkte markedsføring på epost eller papir? Ja takk, begge deler!

By HELLI - Admin 7 måneder ago
Home  /  Blogg  /  Direkte markedsføring på epost eller papir? Ja takk, begge deler!

Mange av dere kjenner Helli som et byrå som er gode på trykksaker. Og ikke bare det, vi vet at markedsføring på papir fungerer!

I mange sammenhenger er papir førstevalget og «tradisjonell markedsføring» er svært effektiv når det er godt utført. Men det er når trykksaker kombineres med digitale kampanjer at ballen virkelig begynner å rulle.

Vi opplever stor oppmerksomhet og positive tilbakemeldinger på de trykksakene vi produserer. Ved å kombinere trykksaker med QR-koder eller andre digitale kampanjer vil trykksaken spille en enda viktigere rolle. Potensialet er uendelig!

Prøv HELLI sin QR-generator

Det er også viktig å tenke på arbeidet som kreves. Vår erfaring er at resultatet er best når vi er i kontakt med målgruppen i alle ledd og på alle flater. For oss er det ikke det ene eller det andre, for markedsføring er best når det er kombinert – både på papir og på nett.

Category:
  Blogg
this post was shared 0 times
 000